04 februari, 2009

Åhmans

Idag på jobbet så insåg jag att våran hall nere antagligen skulle vara klar när vi kom hem. Så vi åkte upp på Åhmans för att köpa vit färg till bänken och spegeln som ska vara i hallen.
Har längtat hem hela dagen så jag skulle kunna börja pyssla lite.

Åkte där efter och hämtade Texas han fick sin promenad uppe hos mormor och morfar eftesom vi skulle åka till D,s pappa en sväng. Vi tog även med mat hem från Stures då vi inte kände att vi ville spendera tid på att laga mat.

Så väl hemma vad är gjort,,, inget målaren har spacklat i hallen uppe så nu står det en stor stege i trappen, kul kul. Hoppas verkligen att han sätter upp tapeterna i hallen nere i morgon så kan jag pyssla på där på Fredag när jag är ledig.

Tanken var att jag skulle vara ledig imorgon, men en del möten som flyttades till imorgon och m på jobbet behövde lite hjälp så tar jag och jobbar imorgon istället.

Har precis varit på ica då jag var så sugen på laktris, men efter 3 bitar så har suget försvunnit, och jag längtar redan till sängen. Måste kolla upp det här med vitaminer tror jag.

D sitter och försöker få in Tv4 Sport men det fungerar inte alls, han är lite sur eftersom Å får in kanalen och tydligen haft den ganksa länge hihi.


Städa vill man inte heller göra eftersom det ändå är en sådan röra överallt, och då inte våran röra om ni förstår. Så här sitter man och gör ingen nytta. :)

Inga kommentarer: