13 februari, 2009

Sovmorgon?!

Vet inte om det blev det igentligen, mattläggaren kom vid strax efter 7:00 blä!!
D skulle upp så för honom spelade det ingen roll, men jag och Texas vart inte så glada fast vi bestämda oss för att vända på oss och försöka att sova ändå. Det visade det sig att det inte tog så lång tid, så vi fick faktiskt sovmorgon ganska så länge.

Tog mig efter morgonbestår till nya solariumet, har tänkt gå dit flera gånger men det kommer alltid något imellan. Testade iallafall stå solariet, och jo det tog 8 min och färgen finns där. Dock blev det väldigt varmt insåg när jag gick ut att man kunde änrda fläkt läget mycket mera än var jag förstod det som. Så nästa gång blir det säkert lättare :)

Sedan jag har städat på övervåning flyttat upp våra sängar. Skönt skönt.

Ikväll ska vi på bowlingen med lite folk från jobbet, gruvar mig lite nu eftersom jag är så jäkla dålig på detta. Men allt trevligt att komma ut lite. Linn ska ha Texas så slipper vi fundera på när vi måste gå hem. Så kommer hon med han imorgon när hon ska träna. Tack snälla Linn för hjälpen.

Inga kommentarer: