03 februari, 2009

Stökigt!

Idag har målaren varit här och påbörjat arbetet, så just nu känns det lite stökigt här hemma, men så skönt att det har påbörjas.

Hoppas bara att det hinner bli klart innan helgen för då fyller ju D år.

Är så trött idag som alla andra dagar, var trött imorse oxå och det brukar jag inte vara.
Måste kolla efter lite vitaminer, men jag är inte så säker på sånt där får kolla runt lite.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en liten hemlighet,,, still so :)

Men det här med hemligheter,, Om en vän kommer till mig och berättar något som jag inte få säga till någon så självklart är jag tyst. Men om jag har en hemlighet själv så är det så jäkla svårt att vara tyst :) men ska försöka

Tänkte att jag iallafall ska försöka följa D på gymet strax så kanske jag sova extra gott inatt.

Inga kommentarer: