13 februari, 2009

Känslig och knäpp??

Jag är en enormt känslig människa när det gäller att grina till filmer och annat som man ser på tv.

Men idag börjar jag fundera om det är något fel på mig. Inte för att jag grinar utan för att jag inte gör det när jag borde.
Kollade först på efter 10 med Malou och då sjönger Hanna en super fin sång som handlade om ensamtid och att hon glömt hur man gjorde.
Jag grinar så klart hur mycket som helst, så Texas kommer till mig för att trösta sött killen :)

Men så senare kollar jag på Hem till Gården och vad händer där jo en hund blir påkörd av en bil, grinar Malin?? Nej ,, hallå är det inte nu jag borde grina????

Nu kommer våran hundvakt, vi har ju varit på bowling ikväll så Linn är hundvakt, dock var vi hemma innan hon kom men det ska bli rätt skönt att ha en hundfri natt. Så får Linn en liten Hundrig att mysa med i natt.

Inga kommentarer: