16 februari, 2009

Det kan inte bli som jag vill..

Om jag inte gör det själv!

När D erbjuder sig att göra något åt mig, som jag tidigare sagt att jag ska ordna så blir jag självklart super glad och tycker att det är jätte skönt.
Som idag Texas ville gå ut och då vi precis hade kommit överens om att jag skulle ta denna promenad eftersom jag inte klarar av morgonpromenaden längre så var jag ju tvungen att gå ut, innan hade jag sagt att jag skulle ta rätt på disken efter maten. Men D erbjuder sig då att göra detta istället, skönt.

När jag kommer in så har han tagit rätt på disken men inte tagit undan allt som jag vill ska bort, inte tagit diskbänken och sådana saker, så jag blir så klart lite gnällig. Men så kom jag på är det inte bättre att han hjälpte till han tog ju trots allt det värsta så om jag sedan måste ( för att jag själv vill) ta undan en del annat så är ju inte det D,s fel.

Inga kommentarer: