07 september, 2009

Första semesterdagen!

Jepp så är det idag har jag min första semester dag =) Så nu har jag semester i 2 veckor. Hmm undra vad jag ska göra på semestern ?!

Iallafall har jag nu blivit blond... och då inte blonda slingor utan nästintill riktigt blond. jaja vi får se hur länge jag vill hade det såhär =)

Inväntar fortfarande besked om vikarien på min tjänst, antar fortfarande att tanken på jobbet är att jag ska komma upp och hjälpa denna vikarie en dag... börjar ärligt bli lite störande att inte få detta ur världen. Har liksom annat att tänka på, och det är inte så himla lätt att inte tänka på jobbet när det inte känns helt klart ännu.

Jaja nu ska jag ner på affären och köpa fil och se om dom har någon knep och knåp tidning har verkligen fastnat för dessa tidningar.

Sedan kommer D och hämtar mig vid 14:15 vi ska på föräldrarkurs då. Och ikväll blir det the och soffmys hos Emzla.

3 kommentarer:

diana sa...

Hur va föräldrakursen? =) Vad spännande, inte långt kvar då ju! Hur känns det? När började du känna sparkar o så förresten? Jag väntar ivrigt på dom...=P Kram

diana sa...

Längtar tills jag ska på föräldrakursen!! Tack rara för kommentaren! Vad hittar du på i höstrusket? Har nu en liten frågestund i bloggen, kika gärna in! =) Kram

Sophie Kindgren sa...

så hur smakade maten? testade ni receptet? =)