10 september, 2009

Ny blogg var det ja.

Idag är en slö dag, hade tänkt städa toa uppe, då dom antagligen kommer till vecka och ska byta ut duschkabinen, men just nu orkar jag inte. Tar det ikväll istället brukar av någon anledning få mer energi att göra saker på kvällarna så där lagomt tills man borde gå och sova =)

Ja sitter iallafall här och kollar på reprisen av Top Modell 4 tror jag det är =) Och mixtrar med nya bloggen. Adressen dit är Malinsliv så kan ni gå in och kolla på den iallafall. Säger till när jag går över till den istället för denna.

Igår beställde jag iallafall ett skvättskydd till Texas, som han får ha på sig när vi inte är hemma, detta kommer då att leda till att han måste duscha om han kissat och detta är något han verkligen inte gillar så jag tänkte att det kanske är en lösning på problemet.
Vi får se skadar inte att prova.
Sedan tipsade syster om en DAP ska kolla på denna när D kommer hem.

1 kommentar:

Sophie Kindgren sa...

ja hur ska man förklara, jag gjorde en bakgrund i paint, sen la dit text och kopierade in bilderna som jag ville ha. Men sandra har photoshop så hon gjorde den lite bättre där åt mej =) sen använde jag den bilden som "toppbild" som de så fitn heter här =P