03 september, 2009

Godmorgon!

Vilken morgon =) När jag och Texas gick ut imorse så stod det en kille utanför våran dörr, han verkade dock inte ska tills oss, så vi gick våran vanliga tur ( vilket senare visade sig vara bra annars hade dom fått vänta länge =) ) När vi kom tillbaka stod det 2 killar här dom skulle nämligen till mig =)

För att ta bort våran duschkabin, skitbra för den skulle ju bytas ut, men jag frågade oxå som tur var när nya kommer, nja han trodde inte den var beställd än så 14 dagar kanske....

Nej nej det går jag inte med på ni får ta denna när jag får den nya jag går ju hemma och är höggravid min livräddning på kvällarna är en varmdusch. OCh hur hade dom tänkt att vi skulle hålla oss ren i 14 dagar utan dusch????

Idag har tvättstuga, sista barnkläderna ska tvättas =)

1 kommentar:

diana sa...

Tack för din söta kommentar! =) Vad hittar du på? Usch, jag har suttit och läst om svininfluensan dumt nog! Blir man inte hypokondrisk då vet jag inte när man blir det... =( Har tävling i bloggen förresten! =) KRAM!