04 september, 2009

Shopping i S-vall!

Vi tog oss en sovmorgon och klev inte uppe försen 9:00 =)

Efter prommis och Texas blivit avsläppt hos min mormor och morfar så åkte vi då till S-vall.
Har inhandlat dom sista sakerna innan knoddens ankomst.
Orkar inte knäppa kort på allt ikväll så jag återkommer med det imorgon.
Men här nere hade jag iallafall nedanstående saker så dom knäppte jag kort på.

Hittade Tummen, men eftersom den är rosa var jag tvungen att även köpa Stinky från Mumintrollen så det jämnar ut sig lite =)
Vi köpte även en vägghylla som ska hänga över skötbordet.
När vi var hos mamma och pappa ikväll på middag så hade dom köpte dena musikmobil, tanke var att den skulle hänga i barnvagnen men den är rätt så stor så vi fick den nu och den ska hänga på ena kroken på vägghyllan.
PÅ kortet står det : To: Vem du än är. From: Mormor och Morfar =)




Inga kommentarer: