08 september, 2009

Vilken skitnatt

Igår efter föräldrarkursen som inte riktigt blev som planerat eftersom tanken var att vi skulle få besöka BB. Men på grund av Svininfluensan så har man på Sollefteå Sjukhus från igår satt Besöks förbud, ett helt klart bra val av dom. Vi fick bra information på mötet ändå och det börjar verkligen kännas att det inte alls är långt borta nu. Tror faktiskt att D börjar inse detta nu =)

Iallafall när vi kom hem så hämtade D Texas och vi bestämde oss för att ta en lite längre promenad, under vägen beslut vi oss för att gå upp till hans mamma för att hälsa på.
Fick en påse med vita lakan och örngott som hon tvättat upp jätte snällt tack så mycket.
Och även en påse med en del kläder som hon köpt till knodden. Tack tack.

Iallafall så hade jag inte bältet på mig under denna promenad, kändes ändå ganska okej.
Men inatt fy fasen vad ont jag har haft, tog en Alvedon innan jag la mig men det har inte hjälpt alls. Så jag och Texas klev inte upp försen 10:30 !!! D vart lite chockad över att Texas sovit så länge. Men så var det bråttom ut oxå, ajaj det var inte en rolig promenad för en annan.

Har legat på soffan nästan hela dagen, men har iallafall hunnit med att baka en sats till av Äppelmuffinserna och nu står det en sats med muffins med Marianne-karameller i smeten.


Kläderna från Farmor =)ja Faster och Bonus farfar är väl med på ett hörn oxå =)
En större pyjamas från dom oxå läs texten =)

Lite av sakerna jag och D käpte i S-vall, ett manikyrset till knodden, en digitaltermometer och en termometer till badvattnet och en nässug.







Inga kommentarer: