09 september, 2009

MVC besök! och kisshund!

Idag var det då dax för ännu ett besök till barnmorskan.
Allt såg fortfarande bra ut, magen har sjunkit något, det har jag märkt själv oxå, lättare att ligga på ryggen nu utan att det känns som man tappar andan.

Knodden låg fortfarande med huvudet nedåt, bra bra men det var fortfarande rörligt.
Emzlaa var med på dagens besök. Tog en sväng ner till mamma också men hon var på informationsmöte och neddragningarna på sjukhuset så jag träffade henne inte.

Nu sitter jag och väntar på D jag har faktiskt lagat mat idag, känner mig enormt stålt =) Trots mina 3 år på kockskolan så kan jag nog räkna på en hand hur många gånger jag har lagat mat under våra 8 år tillsammans =) Hoppas det smakar nu bara,,, hihi ja annars finns det en kryddskåp med både det ena och andra i =)

Så våran kisshund.
Jag blir tokig!
Jag var borta ca: 1 timme idag och han lyckas kissa på flera ställen, vad är det för fel på honom. Det spelar ingen roll om jag var ut med honom innan jag går han kissar iallafall.
Någon som har ett bra tips?

2 kommentarer:

Syrran sa...

Testa DAP, de är lugnande Feromoner och funkar för alla jag hört som testat de. De i eluttaget tror jag på! Finns här: http://www.apoteket.se/privatpersoner/djur/sidor/Hund _Stressooro_Feromoner_Omferomoner.aspx Veterinärstationen säljer dom med, men jag tror de är samma pris. Lite dyra, men de kan de nog vara värt, och de blir ju billigare andra gången när man bara behöver refill.

Malin sa...

Hmm kan vara värt att testa ska kolla på det då. tack tack syster vad sklle jag göra utan dig