15 april, 2009

Carvings!

Loka,, jisses det finns inget bättre, idag har jag köpt 2 små flaskor och båda är slut.
D ska på gymet nu så jag har bett honom köpa en stor flaska, smak måste det vara men inte Citron eller Päron.

Annars då varit ledig idag.. igen.. jobbar nämligen i helgen.

Har börjat skriva lite på inköpslistan till Ikea inte säkert att allt kommer att inhandlas denna gång dom är köpen är viktiga så jag måste kolla in dom olika alternativen och fundera och kolla vidare. Så därför att det rätt så bra att jag börjar i tid.

Mamma ringde idag det är ju nämligen så att vi har pratat om namn, och om det blir en liten prinsessa så har vi förslaget Olivia. Så hon ringde för att meddela att Olivia har namnsdag idag =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Annars är ju Emma ett mycket fint namn också ;)

Camilla sa...

Ja han är en riktig goding =) förstår att du längtar, men det kommer säkert att gå fortare än du tror. kram

Sonja sa...

Jag hade oxå cravings efter Loka när jag väntade Mini. Lustigt. =) Bra blogg förresten, kul att lära känna Roberts kollegor lite närmare. ;)

Malin sa...

Sonja: Tack så mycket, ja här kan du lära känna mig lite granna iallafall ;) LOKA är så gott, men konstigt för jag gillade det inte innan

Anonym sa...

Ja, jag vill gärna vara med. Får se hur det blir. Lär väl åka på å jobba den helgen, men jag ska kolla upp det där med barnvakt.
//Lina