23 april, 2009

Humor!

Det här med humor har kommit upp på jobbet.
Jag har ingen humor tyvärr, jag är jätte tråkig på den fronten och kan i dom flesta fall tillochmed bli lite små sur. Jag kan inte svara på varför, men det är säkert dumt och märkligt att jag inte kan bjuda till.

Men om man verkligen inte har dom känslorna att man skrattar spontant av något så kan man väl inte fejka det eller? Jag förklarade iallafall att jag är skittråkigt That`s it sorry.

Framförallt den humor som går ut på att någon annan drabbas och att det sedan ska vara roligt nopp inte kul. Visst jag kan skämta och ta en del skämt och så tråkig är jag inte.

Tog upp det hela, alltså själva grejen att jag inte har någon humor med D, han har liksom insett detta för flera år sedan =)

Jaja en ärlighetens minut från mig, och detta är inget som jag kan skylla graviditeten på för humor det har jag aldrig haft.

Inga kommentarer: