07 april, 2009

HEMMA!

Åh äntligen hemma så skönt.!

Min hemlängtan började nog lite smått i mitten av förra veckan, både jag och D är väldigt hemsjuka men detta till trots så har vi haft en underbar semester.

Jag har dock något som spökar i magen, till helgen ska vi reda ut det där :)

När vi var på Phi Phi Island och vi åkte Loangtailboat så blev jag så sjuk, fy fasen jag har aldrig blivit dålig när jag åker båt eller bil.

Våran hem resan började igår Måndag klockan var då i thailand 13:00 när texin hämtade oss. Då var alltså klockan 08:00 här i Sverige.
Planet gick 17:30 Thailänsk tid. Och vi landade 00:00 ungefär svenskt tid, jepp så har man tappat 5 timmar på resan hem =)

Det jobbigaste med hela resan måste nog vara den ostoppade stolen som man sitter på i typ 12 timmar så ont i rumpan :)
Och att när man äntligen är hemma i sverige faktiskt har typ 5 timmar bilresa också. Och dålig var jag som tur var sov jag nästan hela tiden med en kräkpåse i handen som jag inte behövde använda.

Hemm runt 6 imorse vi ställde klockan på 10:00 och gick och la oss. Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå då jag ska upp och äta på Nipan med Emzla, Linn och Sophie. Åhh svensk mat.

2 kommentarer:

emma ;) sa...

Välkommen heeem :D

sophie kindgren sa...

kan vi få lite bilder från resan tack! =P