25 april, 2009

En varm och härlig dag!

ja ha, så tog man en sväng på stan fast här hemma idag. Vilket väder. Så skönt efter vi gjort våran sväng så hämtade vi Texas och åkte hem till D`s mamma för att slappa i solen lite.

Dock har vi en hel del att stå i här hemma, så här sitter jag =) kanske lite tokigt..

Såg Malena Ernman på tv nyss, helt under människa och vilket låt och har i eurovision.
Så jag gick in på Ticnet för att se om hon har några konserter tyckte jag hört det.
Och mycket riktigt har hon 1 i Göteborg 24 Juli, Hmm slog en pling till Kusinen för att kolla om dom var hemma då. Vilket dom är, ska prata lite mer om det med henne och med min kära Sambo för jag antar att lite övertalning behövs om han följer fast jag kan lika gärna åka själv.

Nej dax att ordna till detta hem från studenter rum till ett hem för blivande föräldrar.

Inga kommentarer: