23 april, 2009

Gnäll Kärring!

Ja, det är min egna benämnng på mig själv!

Denna vecka har varit skit jobbig, började med foglossning och kramer i vaderna. Det tog liksom bort lite av glädjen att vara gravid. Inte för att jag det minsta ångrar eller inte vill vara gravid längre, men ni förstår säkert.

Man har väl kanske haft en dröm att man skulle gå i ett lyckorus i 9 månader men det är ju inte verkligheten. Nu är jag iallafall ledig i 3 dagar så skönt ska försöka komma tillbaka men lite mera glädje igen =)

Hade Teammöte med teamet idag och försökte på mitt bästa sätt att förklara mitt märkliga beteende , vilket kanske blev lika märkligt med tanke på ovanstående. Men men =)

Imorgon blir det S-vall inget speciellt vi ska inhandla det blir en sväng på alla dom vanliga affärerna, och kanske några nya nu när man faktiskt kan börja köpa lite bebissaker/kläder.

Jag skiter om det är tidigt jag tänker inte förklara mig jag kan inte låta bli så enkelt är det.

1 kommentar:

Millan sa...

Klart man ska shoppa lite även om det är tidigt. Om, ta i trä att inget händer, skulle hända blir inte sorgen mindre eller större pga att man köpt kläder till h*n // Millan som vet att det går bra!