25 april, 2009

Somna ensam!

Nu har jag kommit i säng så skönt , jag blir helt slut i kroppen av att flänga runt.

D är på lagfest ikväll så jag är ensam hemma, följde Emzla hem när hon slutade jobba, satt och snackade skit och sedan gjorde hon sig ordning för utgång, var jätte länge sedan jag var ut tror bestämt det var juldagen eller är det annandagen det är på Hullsta,, ja det var då iallafall.

Jag skulle absolut tänka mig att gå ut ikväll men jag orkar inte har så ont i svanskota och ljumsken så sängen känns helt ok.

Dock har jag ju lite svårt att somna ensam framförallt när jag är själv hemma, är D hemma fast jag går upp och lägger mig tidigare då är det inga problem. Så dessa gånger bruakr jag somna till tv något jag i vanliga fall inte kan göra =)

Nu är det ju tyvärr så att våran ena boxer har gått sönder så vi flyttar den andra från tv till tv, och självklart är den nere nu, visst jag skulle kunna ta med den upp själv men jag orkar inte det gör så ont när jag böjer mig så jag skit i det och funderar på att läsa någon tråkig artikel i aftonbladet istället =)

Sov gott!!

Inga kommentarer: