07 november, 2008

Födelsedag!

Idag är min stora dag,,eller nej inte igentligen jag är ju inget barn längre, fast ärligt visst är det kul att fylla år ??!!

Igår vi har och Emma på Teater om jämställdhet, jäklar vad jag skratta det var hur roligt som helst. Måste ta och gå på teater oftare.

Idag har jag städat bakat tårtor, och jag har varit på födelsedags lunch med Emma och M och P . Trevligt trevligt. Gick en sväng på stan köpte en liten skylt till toan nere. Istället för Gäster så står det Vänner, det tyckte jag var gulligt.

Våran hund har hittat vardagsrums fönstret, inte för att det är så svårt eftersom dom är hur stora som helst. Men nu sitter han där eller igentligen han går om kring på fönsterbrädan och kollar ner på alla som springer in och ut på Systemet. Tur att folk inte direkt tittar upp och ser honom det måste se super roligt ut :) :)

Inga kommentarer: