08 november, 2008

Shopping

Har funderat kring detta.

Hur kommer det sig att jag tycker så mycket om att shoppa, känner jag mig rik då vilket i såfall är ganska dumt med tanke på att shoppandet inte direkt gör mig rik ;)

Nej jag det är inte den känslan jag är ute efter, men jag kan heller inte sätta fingret på det, det känns bra helt enkelt , att få komma hem med en påse, det behöver intevara kläder det kan vara något till hemmet nya gardiner nåt till köket nästa vad som helst.
Men det måste vara något som jag har användning av, jag vill använda mina saker inte samla dom på hög i någon garderob.

Så fråga är då är jag en shopoholic?? jag menar jag handlar ju inte bara för att handla.

Just nu försöker jag att shoppa så lite som möjligt med tanke på att jag ska till thailand i Mars och resan ska betalas och jag ska shoppa i Thailand, det är ju super billigt där så förstå vad jag ska handla.

Igår när jag fyllde år så fick jag bland annat ett presentkort av D får just shopping i Thailand, jag får nämligen inte ut pengarna försen vi åker. Skit smart får annars skulle pengarna antaligen inte finnas kvar när vi åker. Får någon självbevarelse drift har jag då verkligen inte.

Fick massa andra presenter också, ska lägga upp bilder sedan, men nu ska jag göra mig ordning vi har tvättstuga och sedan ska vi gå en sväng på stan.

Kram på er!!!

Inga kommentarer: