03 november, 2008

Nya lägenheten och feber!!







Okej här kommer lite bilder på hur det ser ut just nu i lägenheten, eftersom det är sån röra överallt så la jag inte ner så mycket tid på bilderna heller, dom passar liksom röran.
Jag har så mycket att göra vill iallafall ha nedre våning iordning till på Fredag, eftersom jag fyller år då och jag hoppas att mina nära och kära kommer hit då. Och så går jag och blir sjuk , har feber ont i huvudet och absolut ingen ork alls.
Eftersom jag alltid sagt att en förkylning inte gör att man inte kan jobba, iallafall när man sitter på chatten eller admin så gick jag till jobbet som vanligt. Men med feber så är det ingen höjdare jag säger då det, jag kan inte ens tänka ordentligt. Så D skickade hem mig, han var väl kanske rädd att jag skulle säga något dumt och helt fel till chatt kunderna.
Så nu sitter jag här i en stökig lägenhet och orkar inte göra något.
Vaktmästaren var här iallafall och stängde fönstren i vardagsrummet, jo det är klart vi borde kunna göra det själv men tro mig om ni var här och såg våra fönster när dom är öppna skulle ni först att det inte är så lätt att stänga dom dom passar inte in. Men med lite våld så sitter dom där och jag ska nog aldrig öppna dom.
Nej nu blir det nypressad apelisjuice och delikatboll :)

Inga kommentarer: