08 november, 2008

Mer presenter



Fick dessa presenter av familjen också, Azalea får jag varje år när jag fyller, brukar hålla till över jul med sedan dör den,, hmm antagligen jag som är dålig på att vattna. Beige panel gardiner alltid bra att ha. Jul kökshandukar och ljusstakar med svarta tomtar.
Eftersom vi har svart och vit i köket så vill jag har det på jul också.
Jag älskar våningsfat, så jag fick denna underbara svarta av syster den är från Ditt hem i Sollefteå kommer från KOZIOL och heter Babell. Finns i massor av färger.
Och så fick jag fortsättning på min julservis, Disny Jul är den inte fantastisk. Det är olika motiv på varje tallrik, 12 olika.
Sedan fick jag presentkort på Åhmans, pengar , och så skorna förstås men dom ska jag visa när jag har dom på.
Presentkortet har D oxå men det har jag berättat om redan. Hmm har jag glömt något.. Nej jag tror inte det.
Tillbaka till upppackning av lådor.
Hoppas ni får en bra lördag och glöm inte Fars dag imorgon, ni har väl köpt något fint till pappa!!

Inga kommentarer: