04 november, 2008

Fortfarande dålig!

Det här börjar bli jobbigt, idag blir det kurering för hela slanten jag måste nämligen vara på jobbet onsdag torsdag, eftersom vi ska ha utbildningar och möten med våran uppdragsgivare. Telenor.

Just precis jag jobbar på Telenor deras kundtjänst.

Igår gjorde vi inte så mycket här hemma, lagade mat för första gången tog en stund innan vi förstod vad som var fel på ugnen, dom hade satt rattarna till ugnen fel hihi var det planerat tro??!

Idag ska jag försöka något idag iallafall, har inte kommit på vart jag ska ha städskåpet någotstans då ingen garderob är bra, har en uppe ett riktigt städskåp men det är ju på övervåningen. Ja får se nu ska jag ät frukost/lunch och titta lite på tv.

Ska lägga ut lite mer biler senare idag på vardagsrummet, prio ligger där just nu.

Inga kommentarer: