10 november, 2008

typisk måndag!


Kommer ni ihåg bilden som jag la ut tidigare på Texas när han satt i fönstret i gamla lägenheten? Han har hittat fönstret i denna oxå. Han går omkring på fönsterbrädan :)
Jag är ensam hemma ikväll D är och spelar 360 och det är så tråkigt jag blir dålig av att vara själv, jag får inget gjort just nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mera så jag kan gå kvälls promenaden med Texas och gå och lägga mig sedan.
Imorgon ska jag ring till Hm i Sundsvall och Övik och kolla om dom har vita fuskpälsen på barn kvar för den måste jag ha strl170. Den är så snygg, jag har en gammelrosa typ som jag har haft några år, men det passar inte till allt. Och nu har jag ju mina ursnygga stövlar som är typ rödbrons färgade funkar inte med rosa :)
Nej om en kvart går jag ut sedan blir det duschen och sängen, skönt att vi har tv i sovrummet kan jag somna till den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en utmaning i min blogg ;)//E