13 november, 2008

Hjortronglögg och pepparkakor!


Testade hjortonglögg igår kväll, det rekommenderar jag, den var mildare i smaken jätte god, pepparkakor med ädelost till är ett måste.
Så gott, rekommenderas varmt ni måste testa även om ni inte äter ädelost annars jag kan nästa lova att ni kommer tycka det är gott.
På bilden ser ni en av glöggkopparna från Disney serien, är dom inte vackra.
Imorse när D skulle gå till jobbet så hittade vi inte nyckeln till garage, det är inte sant vi har bott här i 2 veckor och redan tappat en nyckel.
När jag var ut med Texas så gick jag samma väg som igår för att se om jag hittade nyckeln men icke.
Fick ringa vaktmästaren så självklart skrattade lite lätt åt oss, en ny nyckel kostar 150:- och det är bara att betala annars kommer vi ju inte in till bilen, och då blir det inget Ikea.
Tur man bor nära jobbet, gick till och från jobbet faktiskt riktigt skönt så det ska vi fortsätta med, hmm vi?? kan ju inte prata för D men jag iallafall :)
Blev kinamat idag, gud vad gott, helst vill ju jag ha sushi men det måste man beställa dan före. fasen också men nästa gång :)

Inga kommentarer: