11 november, 2008

Ikea

Som det ser ut nu så blir det Ikea på lördag,,,
Ska handla lite till Lägenheten, behövs lite förvarings möbler i toa och badrum bl.a.

Sedan blir det inte mycket mera handlande detta år, förutom julklappar då. Resten ska sparas till Thailand.

Var till Åhmans idag för att kolla om dom skulle få in den vita changes ljusbrickan som jag vill ha, kollade runt lite och hmm där stod en, och jag hade ju självklart inte presentkortet med mig men jag la undan den så imorgon ska jag ta hem den till oss.

Vi kollade på färg också då jag hade tänkt att vi skulle måla om väggen i badrummet uppe, väggen är nämligen ljus ljus rosa och halva är vit kakel. Golvet är blått jag ni läste rätt är det inte vackert.
Så vi tänkte mål vit eller grått, men färgen var så vansinnigt dyrt så nej vi kommer inte att måla jag får försöka göra något bra av det istället.
Som tur är hag jag ju min egna toa nere :) Som kommer att bli så fin,,

Packade upp vad jag vet sista lådan till vardagsrummet och köket idag, nu borde det inte finnsflera där uppe men man vet aldrig.

Inga kommentarer: