15 november, 2008

Inköp och kramiz med väggräcke!







Så har vi då varit till S-vall för lite inköp till lägenheten.
Vi var ute efter badrumsmöbler, en matta till vardagsrummet och lite små saker, inköpslistan var skriven.
Jag skulle även in en sväng på HM för att kolla om den vita fuskpälsen fanns, vilket den gjorde.
Ja det blev en matta passar väldigt bra och Texas är super gladför nu kan han nämligen själv hoppa upp i soffan och till fönstret :)
Det blev också badrumsmöbler en liten bild innan uppmontering, jag ärligt säga att jag satt ihop högskåpet men när dörren kom till plats insåg jag att aj aj vad fel det hade blivit, så imorgon får vi montera ner den och börja om från början :)
D köpte även en Tv så det blev en ny tv bänk också. Så nu har vi flyttat gamla tv och bänken till övervåningen.
Jo så var det ju kramen med väggräcket, det snöade ju som bara den och D,s mamma bad oss vara försiktiga. Ja ja svarade vi det är ju halt hela vinter så det är lungt. Vi körde sakta och lungt men så släpper det på alla hjulen det vara bara att hoppas på det bästa, som tur var körde vi sakta och det var ett väggräcke som fick ta smällen, det blev lite skrubbsår på bilen ingen bukla som tur var. Vi hade ju inte våran bil lånade D,s mammas ajaj.
Köpte lite kläder också bilder imorgon och så ska jag visa badrumsmöbler ... om jag får ihop dom rätt.






2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vilken söt hund du har!

Malin sa...

ja visst är han gullig!