08 december, 2008

Emzla på besök!


Vi har myst i soffan med riktigt god sallad och julmust, mums. Lite av ett firande till min nya tjänst.
Undrar vad som händer här näst, möte på jobbet imorgon med lite rutiner och läges rapport tror jag sedan antar jag att det blir platsbyte. Jag hoppas det iallafall även om jag vill vara en del gruppen fortfarande så skulle det kännas bra att sitta själv.
Har fortfarande lite ont i huvudet vet inte vad det kan bero på.
Missade ett par skor på tradera idag oxå,, fasen också ville så gärna ha dom, så nu måste jag gå in och kolla om jag hittar några andra eller om jag har tur kanske det finns ett par till.
Wish me luck!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Grattis and Grattis igen ;)
Goo maten som vi myste till de med igår, ja skulle kunna äta den 24/7 ;)