06 december, 2008

Nu är det nästan jul här i vårt hem!!

Idag har vi fått massor gjort. Började morgonen med en lång promenad med Texas, efter att vi gjort oss iordning avnjöt vi våran frukost på Lilla cafèet. Vi tog en runda på stan, gick genom dom flesta affären tror jag, hittade lite förslag till våran hall. Lite idèer till byrå och lite prylar.

Vi hittade även en super snygg tavla på skattkistan som kommer passa klockrent ovanför trappen. Så den har jag önskat mig av lillebror i julklapp ;)

Vi har köpt julblommor en vit julstjärna till köket, en röd julstjärna till vardagsrummet. Hittade även en vit amaryllis som fick stå i fönstret i köket. saknar bara en röd nu mamma ;)

Vi köpte en julduk till köket också.

D införskaffade en nu tröja till kvällen, han är på fest och själv har jag varit och mor och far, dom fick smaka mina nybakade lussebullar.

Nej, nu ska ja se Britneys dokumentär.

Inga kommentarer: