26 december, 2008

Juldagen!

Vi var en sväng till D´s mamma, åt jullunch och spelade Monopol.
Sedan åkte vi till Formso för att lämna Texas eftersom vi skulle på Hullsta.

Förfest hos Emzla riktigt roligt, spelar jag har aldrig och det var en hel del dricka som förbrukades :)

På Hullsta var det precis så mycket folk som man kunnat förvänta sig, roligt att träffa folk som man inte pratat med på flera år, ännu roligare att dom faktiskt kommer ihåg en och vet en massa saker om en, kanske låter konstigt men om man känt en person under en tid och umgåtts en del så att det ju faktiskt roloigt att få reda på att dom/den personen trots år som gått vet på ett ungefär vad man haft för sig :)

Idag har jag mest spenderat min tid i soffan, var länge sedan jag var så här dålig men trots detta så gick jag på stan köpte present till mamma som fyller år i morgon. Gick upp till Emzla och hämtade bilen och åkte sedan till Morfar och Mormor då Morfar fyller år i dag.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och hoppas att jag får en skön nattssömn för det behöver jag verkligen.

Då vi planerar för nyårsmiddag hos oss så ska vi inhandla Lips till D`s xbox 360 så vi kan leka lite. Blir väl en runda på stan imorgon för att kolla in det och sedan kolla in rean.

Sov gott!!

Kan man som vuxen förändras? eller är det så att man inte kan lära gamla hundar sitta?!

Inga kommentarer: