09 december, 2008

Så trött!

Idag har inte varit någon bra dag så trött, mådde skit dåligt i morse men eftersom jag visste att jag skulle ha möte på jobbet och det kändes viktigt så åkte jag upp ändå.

Dock åkte jag hem efter mötet.
Texas har varit i forsmo idag, tänkte hälsa på L när jag ändå var där ute men orkar inte ont i huvudet och så trött. Nu är ju dock problemet att jag har inget nummer till L så jag ka ninte ringa hoppas hon läser detta annars förstår hon nog och d får förklara imorgon på jobbet.

Själv är jag ledig i morgon ska till S-vall med mamma och syster. Handla Handla Handla :)

Min blogg har inte handlat så mycket om jobbet tidigare, och från och med nu kommer jag inte att skriva alls om jobbet.
Det finns inte så mycket att berätta nämligen och jobbet är en bit som inte har med min blogg att göra, och ni som läser den är nog inte så intresserade av mitt jobb heller.

Nej nu ska jag klippa klor på texas, ta en varm dusch och göra lite nyponsoppa sedan blir det säsongsavslutning av Desperate ikväll.

kramizz mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Undrade vart du tog vägen idag på jobbet. Men nu förstår jag, du gjorde helt rätt som åkte hem.
Klart att bloggen inte ska handla om jobbet. Mycket roligare att läsa om annat :-)
Du får hojta till nästa gång du är i krokarna istället!
Ha så kul i S-vall.
Kram kram!