27 december, 2008

Födelsedag!

Idag har min mamma fyllt år grattis grattis.

Varit där och fikat en underbart god smörgåstårta och sedan en gräddtårta som jag bakade.
Dock åt jag inget av gräddtårtan blev 2 bitar av smörgåstårtan istället. :)

Planerna för nyår börjar falla på plats, ska bli så kul att få laga mat till flera och ordna med dukning och dekorering sånt tycker jag är kul, skulle kunna ha alla sådana speciella partyn hos mig :)

Annars har vi inte gjort så mycket städat lite här hemma eftersom vi flängt runt hela julen så har vi mest varit hemma för att sova och byta kläder så det har blivit rätt så stökigt faktiskt. Plockat bort lite julsaker, jag vet det är redan om min mamma blir nog lite små ledsen på mig nu men eftersom jag inte vill ha alla småtomtar framme när det ska vara fest här så känns det bättre att plocka bort dom.

Nu ska jag smörja in mig med Doves Summer Glow brun utan sol, tycker det funnkar super skit smart när man inte orkar åka och sola :)

Inga kommentarer: