22 december, 2008

Tröttis och bara en del saker gjorda!

Har lagt in sill, slagit in alla julklappar, tog upp dom ny inköpta gardinerna som jag tänkte ha i sovrummet men insåg snabbt att dom var hur lång som helst och jag orkar inte sätta mig och sy upp dom. Lägger dom åt sidan till efter jul och hänger upp några andra istället.

Detta är dock inte gjort ännu och jag som är så trött. D har gått ut med Texas och själv sitter jag här, ska iallafall ta fram strykbrädan och stryka gardiner och hänga upp sedan blir det sängen, måste även klippa färdigt Texas just nu är han liksom nedklippt på benen, rumpan och halva överkroppen ser rätt roligt ut.
Det måste ju rättas till innan Jul vilket bara mina kära vänner är om 1 dag.

Imorgon blir det uppe sittar kväll hos Emma. Trevligt trevligt.

Nej natti natti.

Håll dig på mattan .. det är inte du som bestämmer....

Inga kommentarer: