19 december, 2008

Middag hos D`s mamma

Äntligen är det dax att få middag snart, super att vi blev bjuden av D´s mamma så slipper vi laga mat :)

Varit en hård dag på jobbet idag, haft 5 interjuver idag, intressant att lära sig även detta på jobbet. Bjud som sagt på lussebullar idag, tror det gick hem, själv är jag riktigt nöjd med resultatet, vart även 2 påsar över så dom tog jag med hem igen, har vi lite kvällsfika i helgen.

Sitter som sagt hos D´s mamma, hans lillasyster N sitter är brevid mig hon verkar tycka att det är väldigt intressant att se vad jag skriver, vet inte om hon tror att det står något annat om hon går in själv senare :)

Vet inte om det det intressanta är vad som står på skärmen eller hur fort jag skriver. Men när man sitter vid datorn varje dag så går det ju rätt fort numera.

Nej dax att vara social med släkten Höres senare!!!!!!

Inga kommentarer: