13 december, 2008

Party och arbete!

Så är det helg igen, gud vad veckorna går fort, 2 veckor till jul herregud och jag har ju fortfarande massor att göra.

Igår var det iallafall personalfest, kom liksom in på ett bananskal eftersom jag precis har fått min tjänsten, men det gjorde ju tillställningen inte mindre trevlig för det, hade faktiskt mycket trevligare och roligare än vad jag trodde och V hade en enormt god drick som kan fick testa tack för det :)

Pizza och dans lite lekar, jag är rolig kväll så dock slutade tidigt eftersom jag skulle upp med tuppen började ju 7 i morse.

Har precis ätit och vi ska väl ta oss ut en sväng med Texas, det var så fins väder i morse inte kallt och massor med snö, nu har det blivit riktigt kallt och det är inte alls roligt att gå ut.

Senare ska vi till mor och far och på luciafika ska tänkte ha min nya vita klänning, hade även den igår också.


Jag ju lovat lite bilder , ska ta tag i det ikväll eller imorgon.

Kram så länge

Hej hej hej jag är bara 14 år.... fasen Emzla ditt fel att jag har den på tungan.. eller ?!

Inga kommentarer: