12 januari, 2009

Anonyma inlägg

Ibland får jag in anonyma inlägg på min blogg, någon eller några har tydligen något imot mig.
Sånt är livet och inget som jag tänker hänga upp mig på.

Dock fick jag en kommentar gällande mitt inlägg där jag skrev om Lets Dance och att jag inte gillade Blondinbella. Jag har godkänt kommentaren och även svarat på den så det finns i inlägget under detta.

Detta är min blogg och jag skriver min åsikter, tankar och sånt i den, då det är mitt klotterblank och inget annat.

När det gäller Blondinbella så känner jag inte henne så jag kan inte ha en seriös åsikt om henne.
Jag kan tycka att saker hon skriver på sin blogg är konstigt, dumt drygt eller vad ni vill precis som ni kanske tycker om min. Men det är hennes blogg och hon får skriva vad hon vill.
När det gällde Lets Dance så gillade jag inte henne i programmet. Jag gillade inte Hasse Aro heller så jag kanske borde ha skrivit det med sorry.


Nu sitter jag här hemma iallafall efter att jag har varit en sväng på stan inhandlat en ny kofta på Lindex, hade presentkort där. Och även ett par stövlar nu när dom typ skänker bort dom på Wedins.

Nu blir det varma mackor och thè. Kanske förklarat mig dåligt i detta inlägg, men vad gör det. Min blogg som sagt var och du/ni som läser och tycker att allt är skit fortsätt inte läs då, jag läser inte alla inlägg i Blondinbellas blogg heller.

Inga kommentarer: