02 januari, 2009

En lista om mig!

VEM:

Saknar du: Vet inte om jag saknar någon
Vill du döda: Absolut inte!
Vill du slå: In paket att ge bort
Kysste dig sist: D så klart kysser bara han
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Ingen nu
Är din bästis: Heter det bästis fast man är 27 ?
Skrek du på sist:D säkert :(
Vill du vara som: Me
Sårade dig sist: Vet inte berätta för mig om jag gjort det
Vill du bli galet full med: Nej vill inte bli full
Gjorde dig riktigt glad senast: D
Fick du sms från senast: Mia
Ringde dig senast: Mia
Är snyggast på jorden: Haha har inte varit på hela jorden

HAR DU:
För många vänner:
Nej vill inte ha många
Tvångstankar: Kanske
Färgat håret: Massor
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen och i naveln
Egen dator: D är detta min ? :)
Bra självförtroende: Visa dagar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Jag är kär nu

HUR:
Går du med din rumpa:
Går med rumpan?? Den följer med haha
Svarar du i telefonen: Malin eller ja?
Fördriver du tiden: Vid datorn
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Har diskmaskin
Ofta städar du: När D säger till :)
Många stör du dig på: Några finns det nog
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Det jag vill bli blir jag
På gud: Nja ibland kanske
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Kan väl hoppas att några gör det men jag vet att du kastar knivar
På jultomten: Det är väl klart :)
På ett liv efter detta: Tar det verkligen slut?
Att fiskar kan tänka: Hoppas inte det
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag

Inga kommentarer: