21 januari, 2009

Inga bilder!

Kameran fungerar inte som den ska längre, så jag kollar efter en ny.

Har hittat en som jag kanske kan tänka mig en Samsung S 760. Vi får se.
Som tur är fick jag riktigt bra lön denna månad så utsikterna för sparande till resan ser ljus ut vilket är jätte skönt.

Dagen har bestått i möte efter möte så trött i huvudet nu :)

Vad säger ni om Blondinbella och vikthets debatten då? Själv är jag lite kluven jag förstår varför hon inte vill ställa upp i Debatt, hon har varit med förut då han framställt henne super dåligt och hon fick inte att säga sin mening.

Samtidigt kan tycka att det trots allt var hon som stack fram hakan först och därför kan man tycka att om man väljer att skriva om någon annans åsikter och blogg och vad man tycker om detta. Så borde man kanske förstå att dom personerna vill säga sin åsikt också.

Jaja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Luktar du choklad nu?? :D

Malin sa...

Om du bara visste :) Handkrämen är underbar