07 januari, 2009

Händer inte mycket!

Nej här hemma har det inte hänt mycket idag, jag har legat på soffan och halvsovit hela dagen, till D kom hem då sprang jag ner på affären för att handla mat. D gick ut med texas om sjuk som jag är så kändes dock bättre att gå och handla än gå ut med honom.

Imorgon måste jag dock ner på stan en sväng syster pojkvän fyllde år igår och jag måste hitta något svart till begravning, har ett presentkort på lindex och vet att jag någonstans ska ha ett på stil också, men vet inte vart.

Det är ju toppen med presentkort när man känner för att shoppa fast pllånboken säger ifrån :)
Eftersom vi åker till thailand snart och jag har förståt att det finns en hel del kläder och skor som passar mig där så tänkte jag försöka hålla mig från allt vad klädaffärer heter till dess.

Nej tillbaka till tven.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur kunde du veta att de va den? =P jag har väl inte ens skrivit att den e vit tror jag? jag tror jag vet vilken på jysk du mena. den e ju oxå jätte fin. ååh lycko dej som ska dit!! *vill oxå!!* =P