17 januari, 2009

Äntligen lördag!

Som jag har väntat denna vecka på att det skulle bli lördag.

Jag och Texas tog sovmorgon till 9:00 ( D jobbar i helgen) När vi vaknade så visade det sig att vädret slagit om och det var bara -6 grader ute, så vi tog en lång morgon promenad. Sedan blev det frukost och mys i soffan.

efter att jag gjort mig iordning och mät upp tyg till gardinerna i köket så bar det vi väg till mamma, hon var nämligen ensam idag.

Jag sydde gardiner och hon plockade undan julen, Texas tyckte det var lite jobbigt när vi inte var i samma rum :) så han sprang fram och tillbaka.

Mamma bjud på thè och mackor med hennes super goda makrill röra. Vi kollade lite på öar som vi tänkte besöka när vi är i Thailand.

När pappa kom hem så ville han bli klippt så det vara bara att ställa upp :)

Nu sitter jag här i soffan och orkar inte göra så mycket mera idag, jag har hängt upp gardiner men bild kommer imorgon istället.

Sitter och funderar på om jag ska gå till Videoteket och inhandla dip så jag har dippa grönsaker till Körslaget vi får se hur det blir med den saker.

Inga kommentarer: