09 januari, 2009

Inget bloggande .

Nej har inte haft lust att blogga idag. Var en sån där dag där livet känns lite märkligt och allt inte riktigt faller på sin plats. Livets mening får en annan innebörd och man vet inte riktigt vart man ska börja, vad man ska känna eller säga.

Vi har varit på begravning idag, D,s mormor gick bort 23/12 det var en väldigt fin begravning stillsam och vacker.


Här hemma har jag börjat plocka undan julen, tittat på Lets Dance och jag ska vara ärlig och säga det att jag inte röstar på Blondinbella, nej nej jag gillar inte henne. Därimot Magnus, Laila och Hanna dom har mina röster :)

Nej ska göra mig iordning för sängen tror jag. D sitter vid andra dator och blir nog där till sena natten :) Texas ligger i våran säng, och just det han tog min ena tjockstrumpa så jag måste nog upp och rädda den :)

God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

OM du inte gillar Blondinbella, varför gör du samma typ av blogg som henne? Dagens outfit tillexempel?

Malin sa...

Snälla nån, min åsikt i min blogg eller hur? När det gäller Dagens outfit så är det faktiskt tagit från en helt annan blogg.

Anonym sa...

Haha!! Orkaaa!