08 januari, 2009

händer inget,,,,

Det går inte så bra med mitt städande, som vanligt när jag är ledig och D jobbar så hamnar jag i soffan med datorn i knät och surfar runt samtidigt som jag halvt kollar på tven, jag själv är impad att jag trots detta gått ner 2 ggr till tvättstugan, 2 ggr har vi varit ute på promenad och jag har faktiskt ätit frukost :)

Men jag lovar hmm er ? nej med D att jag kommer att städa ikväll, alla som känner mig vet att jag mycket hellre städar och donar när D är hemma och han får gärna sitta och kolla på tv eller spela det gör inget bara han har tid att hjälpa när jag ropar.

Så vi kan väl säga som så att det blir tvättstugan igen, måste även ringa vaktmästaren då vatten inte rinner undan i ena golvbrunnen där nere så ena maskinen kan jag inte använda.
Sedan kommer jag att sista här till D kommer hem, vi ska då på stan och om jag känner mig själv rätt så är jag inte klar utan måste sminka mig först. :)

Jepp så fungerar jag det blir inte bättre


Uppdatering: Disken är ordnad, gud vad duktig jag är. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg nått lurvigt i erat fönster titta ut i morse =P

Malin sa...

Jaså, :) jo han tycker ju om att sitta där, jag har precis köpt en stor boll för att träna med så nu bor han uppe i fönstret :) tycker inte alls om den