29 januari, 2009

Lakrits och Mjölk!!

Har precis duschat gud vad skönt det var, det har varit en enormt känslodag idag, alla känslor har lekt karusell. :) Men det har nästintill bara varit bra och positiva känslor.
Fast dom tar hårt på en ibland också helst om det kommer en massa på samma gång.

Fick ett mail idag som jag blev väldigt glad över att få, överraskad. Det kändes väldigt bra att få det även om folk runt om mig troligast trodde tvärt om eftersom jag grät för mig själv där jag stod. Fanns inget att säga till dom om varför jag plötsligt står på min plats och gråter, mailet var ju inte till dom. Så en del funderingar över mitt "beteende" kanske det finns men det tar jag.

Nu sitter jag här i soffan försöker läsa på om lite olika saker på nätet och har fyllt en glas med kall mjölk till mig skål med lakrits... så gott!!


Jag har en liten hemlighet .lalalala!! Som nästan ingen annan vet ;)

Inga kommentarer: