01 januari, 2009

Årets första dag!

Så var det 2009 gud vad åren går fort.
Tänkte jag skulle skriva lite om 2008 vad har jag gjort och vad har hänt.

2008

Året började lite skakit mellan mig och D men det rede ut sig :) Igentligen har det inte inte hänt så mycket speciella saker under året. Vi var 2 veckor till Spanien i Juni med Emzla och hennes kusin.
Jag hoppade in som Tc när min ordinarie hade semster, tack vara dom 3 veckorna och mitt hårda arbete så sitter jag själv som TC i dag. Tc är alltså teamledare eller teamcoach på vårat jobb. Man har ett team på ca 20 personer/agenter som man är coach för. Intressant arbete och jag hoppas jag kommer att trivas och allt kommer att gå bra. Jag har bara suttit med detta under December och men lång ledighet här över jul och nyår så har jag inte hunnit med så mycket ännu. Men imorgon så är det tillbaka till arbetet igen, känns skönt men samtidigt har vi en del här hemma som måste fixat. Dock inget vi kan göra innan dom varit här och tapetserat.
Vilket jag hoppas blir snart.

Vi hade nyårsfest här igår, lagade en massa mat och lekte presentleken. Vet inte om det var något igentligen men men.

Vi sjung även en del Lips.

Måste bara skriva om våran kära Texas, när jag sitter och blåser upp ballonger till festen så blir han livrädd, springer ut hur lägenheten när d öppnar dörren. När hans sedan måste komma in så springer han upp på övervåningen och skakar i hela kroppen, han tyckte inte alls om ballonger. Så vi tog bort dom vill ju inte att han ska vara rädd. Texas var med hela kvällen lillkillen han var super duktig. Var med ut och kollade på raketerna men som dom flesta hundar så var han lite rädd när det smällde.

Nu har jag en del disk att ta rätt på sedan ska jag ta en dusch ta på mig det mysigaste jag äger och mysa ner mig i soffan, hoppas vi har någon bra film att se.

Ska ändra bloggandet lite detta år. Ska försöka lägga ut dagens bild varje dag förutom dagens outfit.

Tänkte även ha lite inredningstips.

Inga kommentarer: