25 mars, 2009

DAG 2!

En snabbis här bara, klockan hos oss är nu 18:41 och vi funderar på att åka ner till stranden och äta något.

Ska berätta lite mer om dagen och försöka lägga upp lite bilder senare ikväll.

Det är konstigt det här med tidenen, vi kliver upp hinner äta frukost och åka iväg på dagens strapatser innan många av er ens klivit upp =)

Emma kommer du ihåg hur min panna såg ut i Spanien, trots solkräm flera gånger under gårdagen så ser den värre ut idag. Det gör så ont fundera ett tag på att inte gå ut alls idag, men mycket solskydd och en sväng på stan istället för stranden så har det gått bra.

Annars kan jag väl säga att det har upptäckt många färgnyanser av rött =) Typiskt turister att inte skydda sig ordentligt, eller flera av oss trodde verkligen att vi gjorde det igår men fick se sanningen i vit ögat imorse :)

Jag har ännu inte vågat testa den thailänska maten ni som känner mig vet ju hur jag är =)

Nej måste få upp folket så vi kan få lite mat i magen, sedan tror jag att en dels shopiong tram skriker, men konstigt nog inte min, vad beror det på... jo det finns för mycket Malin blir knäpp.

Bilder kommer senare. Jag är så dålig på detta glömmer jämt bort det

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va var det jag sa? Solskydd 50...Solen tar som satan där, livsfarlig att bränna sig.

Malin sa...

Ähh skulle aldrig sätta på mig 50 bildbevis på hur jag ser ut med 25 på armen kommer senare

Anonym sa...

Ska bli kul att se lite bilder på hur ni har det =)

Anonym sa...

Väntar med spänning på lite bilder. Ha det bra!!
//Lina