21 mars, 2009

Rubrik!!

"Kom inte på någon bra rubrik så det blev bara Rubrik!"

Ska försöka hinna med en del idag.

Vi har städat bilen, så skönt nu är den ren och fin på utvändigt och invändigt. Sedan tog vi en sväng på stan, D köpte sig en bok till flyget och jag hämtade ut min som jag beställt.

Nu blir det städning här hemma, är så skönt att komma hem sedan till en städa och ren lägenhet. Så måste jag ta fram kartongen med mina sommarkläder och kolla vad jag ska ha med mig.

Ikväll blir det middag och tårta i Forsmo, Syster fyller år på Måndag men då sitter vi på planet, då vi åker på natten, så det blir firade idag istället.

Sedan får vi väl se om vi börjar att packa ikväll eller om det blir imorgon på förmiddagen.
Att jag inte packat redan verkar lite konstigt men jag vill ha saker att göra fram till sista minuten sån är jag =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade en bild på Texas som var SÅ mycket Texas =) Blev tvungen att ta med den på min sida :P