04 mars, 2009

Tidigt morgon - fridag!

Jepp idag är jag ledig, vilket brukar innebära att jag tar sovmorgon och sover till iallafall 9 sedan måste texas få gå ut. Men inatt har jag sovit så dåligt ont i magen och huvudet och vridit och vänt mig hela natten.

Så när D gick upp så vaknade jag så klart, slumrade till lite men så ringde mobilen 7:08 det var killarna från lackeringen som ringde dom skulle komma över med våra garderobs dörrar, äntligen.

Så jag och texas bestämde och att kliva upp tog en lång promenad och sedan gick jag ner på ica och köpte nybakat bröd.

Sitter nu i soffan och dricker the och bloggar. Det är på något sätt ganska skönt att kliva upp tidigt när man är ledig. Idag tror jag det blir lunch ute, sedan måste jag gå och köpa en resväska. Jag har flera nere i förrådet men ingen är min och dom är så stora, även om vi nu ska till Thailand och jag säkert komemr att köpa en del kläder och skor så vill jag inte ha en jätte väska.

Måste även gå och köpa en ny bikini. Sola tänkte jag göra idag också på gymet nedanför oss har dom ståsolarie så bra tar jätte bra och det går ju så fort, så några gånger innan man åker så man inte bränner sig när man kommer ner.


Ja så kommer väl min dag att se ut skulle förståss behöva köpa nya leggings.

Inga kommentarer: