26 mars, 2009

DAG 3!

Okej jag vet detta blir också ett inlägg utan bilder, det går inte att sätta minneskortet direkt i datorn utan man måste ha sladd, självklart har jag inte med min, men misströsta inte syster har dock är hon inte hemma just nu så bilder kommer senare.

Idag har vi ( förutom syster med kille, som valde att inte vistas i solen idag) på en ön hela dagen. Vi tog en longtailboat tar ca 15 min kostar 80 Baht enkel resa per person, 100 Baht ligger på ungefär 25 kronor.

Vi har solat badat och ja vi har krämat in oss med solskydd hela dagen, så duktig är jag MammaEmma =) Så idag har solen tagit bra men inga bränningar är inte. Man lär sig.

I ett inlägg lite senare ska jag visa bilder från dagen och även lite allmäna bilder från tidigare.
Självklart har jag även börjat shoppa :) ni trodde väl inte att jag skulle vänta hur länge som helst.

Jag har köpt ett par byxor och ett Heidi Klum linne, detta för 350 Baht.
Idag köpte jag en längre Lacoste tröja 250 Baht.
Ett par skor har inhandlas super söta 250 Baht.

Jepp syster är nu hemma så strax ska jag börja med bild inläggerna.

Inga kommentarer: