31 mars, 2009

Gäst bloggare! (Mamma)

Nu är det Malins mamma som skriver ett inlägg till sin storasyster, via hennes blogg.

Som Du ser kära syster så har jag det fantastiskt tillsammans med min familj på den plats, på jorden som är nästa jämförbar med Forsmo (för mej). När man badar i en lagun som har cirka 30-31 grader i vattnet, himlen är klarblå och solen skiner på alla de mina så kan det inte bli mycket bättre. Jag hoppas, och vet, att Du kommer att få uppleva det samma med Din familj i oktober. Tusen kramar till Dej och de Dina.

Det samma vill jag säga till min svägerska hemma i norr, ta Dej en funderare med Din sambo, om Ni inte skall trotsa den långa restiden och följa med oss ned till paradiset nästa gång vi åker. För att vi åker igen är det ingen tvekan om. Kram från oss i Forsmo - Krabi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan det är Carro ,Stefans kompis ^^ ja vad ni verkar ha det mysigt man blir verkligen avis, för några dagar sen var det snöstorm ,, men nu skiner solen för fullt o det tinar massor, Vilka häftiga skor du kollade på dom ljusblå ^^ men nu får ni fortsätta o njuta av allt därborta,, jag ska dra i väg till skolan o 2 prov jag,, kram till er alla vi hörs på mailen Stefan ^^