06 mars, 2009

TGIF

Ja äntligen är det Fredag gud så skönt!

I natt har jag sovit så dåligt hade så ont i huvudet när jag la mig igår, vilket jag gjorde väldigt tidigt eftersom jag var så trött och bara somnade på soffan.

Jag vaknade flera gånger och vred och vände mig, var inte alls utvilad när det var dax att kliva upp. Men nu har jag iallafall gjort sista arbetsdagen denna vecka.

Har precis ätit och halv ligger nu i soffan, har faktiskt inga planer på att göra något annat ikväll. Min enda plan att faktiskt att försöka hålla mig vaken så jag kan se Lets Dance. Har köpt melon och gräddglass till kvällen så gott.

Imorgon har vi äntligen tvättid detta med äntligen menas att vi i princip inte har några rena kläder kvar, vilken i sin tur medför att vi har j****ligt mycket att tvätt imorgon.
Sedan ska vi en sväng på stan, köpa present till D`s lillasyster, och jag ska se om jag hittar en bikini topp.

Sedan ska jag även inhandla ny rakhyvel, bodyscrub, lotion ansiktskräm. Sedan ska jag scruba kroppen och gå och sola. Jag har verkligen inte tagit handom min kropp verkan på ut eller insidan. Men nu så ska jag bli pigg och se lite friskare ut än vad jag gör nu :)

Nej ska vara lite social, det är Inomhus Em på tven och snart är det Linus som ska hoppa.

Inga kommentarer: