04 mars, 2009

Mys fika och garderobsdörrar

Ja, när D kom hem så gick vi en sväng med Texas sedan blev det en snabbis på stan D var tvungen att ta ut sin medicin Dukoral till resan. Ska ta första dosen på Söndag om jag räknat rätt.

Sedan blev det sen lunch/ tidig middag, vilken menas att vi kommer att göra oss lite mysfika strax.

Vi fick ju hem dörrarna idag så nu ikväll har D satt upp dom var inte så enkelt eftersom dom inte riktigt passade länge hihi super kul.

Kan man möjligen ha urinvägs infektion som endast känns som smärta i urinblåsan men inget när man går på toa? Har precis lärt mig att man kan ha en tyst urinvägsinfektion men som jag förstod så känner man oinget alls då. Hmm måste googla på detta tror jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vem vill veta om dub har pissinfektion?

Malin sa...

Men du läs inte om du inte vill.
Min blogg jag som väljer vad jag skriver om. Sedan har jag ju faktiskt inte skrivit att jag har det utan jag hade funderingar kring detta problem så tyvärr är ett problem för väldigt många tjejer/kvinnor.